• Gwarancje

-Grup-Pepe ( FHU Piątka) Dokłada wszelkich starań, aby w naszych ofertach znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
- Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:
     - pisząc na jeden z poniższych adres email: serwis@grupa-pepe.pl lub biuro@grupa-pepe.pl
    - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści oferty, bądź w formie pisemnej (listownie) kierując reklamację na adres:  
           FHU Piątka Bednarz Michał ul.ks. Jerzego Popiełuszki 5 30-898 Kraków Polska.
- Składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:
       - twoje imię i nazwisko oraz adres,
       - numer oferty lub jej nazwę
       - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
       - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą nie pełne, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Zgłoszoną reklamacje rozpatrujemy są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
- UWAGA, Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

 - GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w niektórych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). 

AUTO-NA-AKUMULATOR-FORD-EXCLUSIVE-GUMOWE-OPONY_13(1).jpg